مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آذر 1394 ساعت 10:352015-11-23سياسي

مروری بر ابهامات ادغام "تامین اجتماعی" در بیمه های پایه


به نظر می رسد موضوع تجمیع بیمه ها با کند شدن حرکت قطار "تحول سلامت" به علت کسری اعتبارات دولتی و بدهکار شدن بیمه ها به مراکز درمانی قوت گرفته و این بار اعتراض بازنشستگان و کارگران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی را از زمزمه های ادغام به دنبال داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی ایسنا، علی اصغر بیات، رییس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی در نامه ای به محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور خواستار توجه جدی به موضوع ادغام بیمه ها شده است.

در بخش هایی از این نامه آمده است: هرگونه اعمال سیاستهای غیر کارشناسی و شتابزده در حوزه های درمانی، رفاهی و معیشتی آنها پیامدهای منفی گسترده ای را بدنبال خواهد داشت.

متاسفانه چند صباحی است با طرح موضوع ادغام بخش درمان سازمان تامین اجتماعی در سازمان بیمه سلامت آرامش حاکم بر این جامعه شریف دستخوش تغییر و تهدید شده است.

" اموال و دارایی های تامین اجتماعی در زمره حق الناس با پرداخت حق بیمه بین نسلی اقشار ضعیف جامعه بوده و بیت المال نیست که ادغام آنها با سایر منابع بلااشکال و تغییر ماهیت داده شوند.

از این رو بسیار طبیعی است جامعه چند میلیونی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی با حساسیت بسیار از منافع و ذخایر حقه و ارزشمند خود که از بازنشستگان به امانت گرفته اند حراست و پاسدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر ابهامات ادغام "تامین اجتماعی" در بیمه های پایه

مروری بر ابهامات ادغام "تامین اجتماعی" در بیمه های پایه